2009. augusztus 19., szerda

Újra itthon!






Nem voltunk most egy kis ideig, aminek jó oka volt, nyaraltunk ugyanis, és sajnos (vagy nem :)) nem tudtam netezni.
Tasson voltunk a múlt héten anyuékkal. Jól éreztük magunkat, bár én fáradtabban jöttem haza mint ahogyan elmentem, pedig előtte már láttam magam ahogy a Coelho könyvvel a kezemben pihengetek a kertben, és egész nap "semmitteszek" Hát ez nem így volt. Helyette Brüno-t kergettem az ellopott játékokért, Dodó után rohagnáltam hogy ne feküdjön bele minden pocsolyába, amit persze rajtam kívül mindenki marha viccesnek talált, Uno-ztam a Csengével, de azért így is jól éreztük magunkat. Sétáltunk nagyokat, kacsákat etettünk, strandoltunk, eveztem is, amit hiányoltam és amit jövőre mindenképp viszek magammal, az egy bringa lesz. Vagyis 3 bringa (apának és Dorkának is)
Végső elhatározásra jutottunk apával nagylányunk szobájának berendezését illetően, mikor is közölte velünk hogy nem hajlandó bemászni a számára kijelőlt babaágyba, hanem ő a nagyágyon akar aludni ahogyan Csenge... Hogy mostmár tényleg itt az ideje egy rendes nagylányos ágynak. Remélhetőleg a születésnapjára már meg is lesz! :) De pszt!! :)
Már nem cumisüvegből issza a tejcit esténként hanem lecseréltük mesélésre, apa beül az ágyához, és mesél egy két mesét aztán alvás. Nemsokára reméljük a cumi sem fog kelleni. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése