2010. március 31., szerda

Sikerélmény…

Drága egyetlen kis pillecukrom, szinte menetrendszerűen kezdett köhögni, és orrot folyatni a hétvégén, és hosszas gondolkodás és mérlegelés után úgy döntöttük, nem veszélyeztetjük a húsvéti Tass-i hétvégét, így hétfőn nem ment bölcsibe. Úgy terveztem, hogy hétfőn- kedden én mindent be fogok vetni, ennek ellenére majd szerdán úgyis le kell vinni a dokihoz, és akkor hétvégére majd bizti jól lesz.

És nagyon meglepődtem amikor az erőfeszítéseimnek eredménye lett! (Igen, az orrszívás egy ekkora gyereknél egyedül elég nagy erőfeszítést igényel!) De legnagyobb meglepetésemre kedd este már minimális volt az orrszívó tartalma, és a köhögés is. :) Szóval végre gyógyszer nélkül tudtam legyőzni a támadó bacit! :) És igen, büszke vagyok magamra! :)

Szóval hétvégén irány Tass, és pihenés ezerrel… (Ja persze, gyerekkel, meg kutyával… Szép álom! :))

És tessék, csak mutatom, nekünk még ez is megy… :)  Fél12-kor a vásárlásból hazafelé babakocsiba aludni… :):)

Kép043

1 megjegyzés:

  1. A kép szenzációs, imádnivalóan édes ez a csajszi. :) (A babakocsiban alvásért még számolunk! Mincsi 2 éve nem csinál ilyet.)

    Ügyes voltál Dr.Zsu! Idejében elcsípted biztos.

    Neharizz, hogy nem írtam este, nem voltam itt, most is 0:33 már. :s

    Nagyon szép hétvégét Nektek, gondolok majd Rátok, és várom a képeket!

    VálaszTörlés