2010. április 22., csütörtök

Sütés…

Fogyókúrázók, légyszi most ne utáljatok… :)

Tudom hogy volt már róla szó, de tegnap ismét sikerült valami istenit sütni… Nem, ezzel nem magamat akarom fényezni, hanem a recept szerzőjét, Limarát. Jó receptből nem nehéz finomat alkotni. :)

Ez itt brownie, fehércsokis, meggyes. (nem kaptam málnát)

IMG_0520

Mostanában már szinte csak innen sütök, mert nem emlékszem hogy lett volna olyan recept, ami ne sikerült volna. :) Pedig nem vagyok profi… Néhány példa, hátha mások is kedvet kapnak!:)

Burgonyás cipó…

Ránézésre köze nincs az eredetihez, de az íze valami isteni volt! :)

IMG_0285

Sima fehér kenyér

IMG_0434 

Spanyol briós

IMG_0529

Aszalt paradicsomos panini (kedvenc)

IMG_0073

És végül a karácsonyi mézeskalács :)

IMG_0779

5 megjegyzés:

  1. Egyetértek. Limara receptjével sütni tuti siker. A spanyol brióst én is próbáltam már, fincsi lett. Nagy kedvencünk a kolbászos csónak, ami készült már kolbász helyett paradicsommal, baconnel, fokhagymával is. A fehér kenyered nagyon szép lett!

    VálaszTörlés
  2. Ja, és a lilahagymás pogácsát feltétlenül próbáld ki! A nagy családi összejöveteleken 1 perc alatt elkapkodják majd. :)

    VálaszTörlés
  3. nem.nem.nem...nem szólok hozzá...
    Gigi

    VálaszTörlés
  4. Húú de jól néznek ki..nyamm

    VálaszTörlés
  5. Mindet kérem, most!!!!
    A kolbászos csónakok isteniek szerintem is. Finom sonkával és krémsajttal is.
    A mézeskalácsok valami gyönyörűek, nagyon ügyi vagy!

    VálaszTörlés