2010. június 23., szerda

Mintagyerek…:)

Mióta meggyógyult az lett… Jó igazából tegnap óta, és tudom, most hogy leírom, úgyis megint megszállja a kisördög újra.:)

Na, mindegy addig gyorsan és suttogva leírom, hogy tegnap pl nem volt se hangoskodás, se kiabálás, csak rajzoltunk, pötyiztünk, gyurmáztunk, esőben boltba szaladtunk :) Pocsolyába ugráltunk… Brünot-t neveltünk… Szóval jó nap volt.

De a legfontosabbat még nem is meséltem… Néhány napja eszembe jutott ez a “pont pont vesszőcske” dolog. Mondom, na megpróbáljuk. Nem számítottam nagy sikerre, lévén, hogy eddig csak “színezett” meg firkálgatott… Nem is érdekelte különösebben, vagyis addig érdekelte, amíg én rajzoltam de ő tevékenyen nem akart részt venni a dologban, még hajat sem volt hajlandó rajzolni a török basámnak.

Erre másnap este amíg mi a híradóra tapadtunk apával, megüti a fülem, hogy “pont pont vesszőcske….”

És az eredmény…

IMG_0914

És ebbe nem nyúltam bele, az elejétől a végéig egyedül csinálta!!! Oda meg vissza vagyok….

2 megjegyzés:

  1. Nagyon ügyes! Márk még mindig csak össze-vissza firkál. El tudj a mondani a pont-pont vesszőcskét, de lerajzolni nekem kell.
    Edina

    VálaszTörlés
  2. Ez a rajz egy tényleg gyönyörű! Dátumozva eltenni, v. bekeretezni! Mincsi se túl ügyes még, igaz mostanában nem is nagyon rajzol, inkább gyurmázik.

    VálaszTörlés