2010. július 15., csütörtök

Hírek

Csak úgy nagyvonalakban…:)

Utolsó hetében járunk a bölcsis szünetnek, nyugodtan mondhatom hogy mindketten várjuk a végét…:)

Meleg van, nem tudunk mit kezdeni itthon magunkkal, ki se nagyon viszem ebben a melegben, mert még itthon is izzad mesenézés közben…:(

Próbálom lekötni itthon, de hát nehéz, tekintve, hogy nem vagyok 8-10 kisgyerek, amit megszokott ugye…

Nagyon nagyon sokat változott egyébként, épp tegnap voltunk a védőnőnél mérlegelni :) Ő is észrevette, hogy nőtt, meg hogy milyen hihetetlen sokat, és szépen beszél. :) 4 hónap alatt nőtt 5 centit, és hízott egy kilót :)

Néhány hete elkezdett rettenet összetett mondatokban beszélni, mindent megmagyarázni, mindent megkérdezni, elérkezett a végtelen számú “miért?”- ek sora is…:) Minden érdekli, mindent meg akar nézni, még inkább megfogni, mert ahogy ő mondja, “Anya, de én a kezemmel nézek!” :)

Borzasztó Apás lett. Jó, eddig is odavoltak egymásért, de ez alatt az egy hónap alatt szinte bántóan megunta a fejem. Szinte transzba esik, ahogy Apa hazaér, és a fülén kapkodva a levegőt próbálja sorolni azt a rengeteg mindent amit napközben nem tud elmondani neki. Ha valami fáj, “Azonnal hívjuk fel Apát, hogy jöjjön haza és puszilja meg a bibimet!” :) Fürdeni, hajat mosni csak Vele, lefekvéshez is “Apa pisér be, Anya, neked meg adok itt puszit!”

Egyik délelőtt kétségbeesve jön (rohan) ki a szobájából, hogy “Jaj, Anya, ottfelejtettük Apát a dolgozóba, menjünk érte gyorsan, és hozzuk haza, mert biztos sír!” :) Aztán egész délután sóhajtozva kérdezgette, hogy “Mikor jön már az ÉDESAPUCIKÁM?” :)

Hatalmas színésznő, a Miki egérből komplett epizódokat tud lenyomni pontos szövegidézéssel :) Imád rajzolni, meg színezni, meg segíteni nekem bármiben, főzni, teregetni, takarítani. (Igen, próbálok egyre kevesebbet csinálni én, hogy a végére csak a kanapéról kelljen nézni ahogy ő csinálja:))

Imád villamosozni, buszozni (én már kevésbé), ha meg meglát egy vonatot… na attól kész van :) A múltkor felszálltunk a villamosra, ahol ült egy öreg néni. Tény, hogy nagyon ráncos volt, és nagyon öreg, és nagyon vastag szemüvege volt, de ilyen reakciót még senki nem váltott ki… Elkezdett keservesen sírni, és tényleg megijedt, nem csak műsor volt, hogy “Jaj, Anya, menjünk gyorsan, mert ott a gonosz boszorkány!” Persze mindezt megfelelő hangerővel, amikor a villamos a piros lámpánál állt, tehát a legjobbkor, én reménykedtem benne, hogy legalább a néni nagyot hall, de lehetőleg a teljes villamos, de a reakció is meglepő volt. A néni odahajolt, és közölte, hogy “Tőlem nem kell félni, mert én jóboszorkány vagyok, én védem meg a gyerekeket a rossz boszorkáktól, és csak azért jöttem villamossal, mert elromlott a seprűm!” :)

Szóval jól vagyunk, elvagyunk, nekem sikerült az XS-es méretből S-esbe hízni… (Már látom is az utálkozó kommenteket:)) De ez igenis nagy eredmény nekem, (Edina, te tuti megértesz) De nincs még vége az alakulásnak, tervben van még a szépüléshez pár dolog, majd jövök az “előtte- utána” képekkel :):)

És a végére pár fotó a csibészről:

Békabetakarás pancsi után :)

IMG_0780Saját lábi fotózás :)

IMG_0786

 

Locsi Apával :)

IMG_0793

 

 

IMG_0794

4 megjegyzés:

  1. Csúcs ez a villamosos sztori! :))) Ja, én nem utálkozom... ;)

    VálaszTörlés
  2. Dorka csúcs, mint mindig. :) És gyönyörű!!!!
    A táncis videó haláli, döbbenet, hogy mikre képes ebben a melegben. :)
    Nagyon jó kis husija van, mit mért a védőnő kilóban és centiben?
    Valamit még akartam... :o:(
    Jól vagytok, hogy bírjátok ezt a hőséget?
    Puszi!

    VálaszTörlés
  3. 98 centi, és 15,5 kiló :)
    Fél napot a kádban töltötte, így kibírta. :)

    VálaszTörlés
  4. De jó fej volt az a "boszorkány" ! :D Dorkának nem semmi szövegei vannak. Jó ez az "ottfelejtettük Apát". Márk azt szokta mondani, hogy Apa megy dolgozóba, mert abban lakik. :)
    Gratulálok a hízáshoz! Most éppen én sem vagyok olyan gebe, legalábbis nem esik le a 36-os nadrág, de ehez több tonna sütit és csokit kellett megennem. :D

    VálaszTörlés