2011. január 9., vasárnap

Csattogós lepke

Gondolom senkinek nem kell bemutatni… De hátha mégis, azoknak itt a kép, erről van szó, az utóbbi idők legidegesítőbb játékáról:0256_E Első szülinapjára hozta a hugom, mondván mindenkinek KELL hogy legyen csattogós lepkéje, enélkül gyerek nem nőhet fel.

Két év után az én véleményem az, hogy DE! Nekem ha lesz, minden további gyerekem nélkülözni fogja, mert égnek áll a hajam tőle. Természetesen fából van, ami remekül kopog a parkettán, és természetesen csak ott jó buli tologatni, földhöz csapkodni.

Aztán remekül lehet még vele poharakat borogatni az asztalról, homlokon verni vele Anyát, vagy Apát, vagy tulajdonképp bárkit, de őket a leggyakrabban…

Szóval akkor felteszem a kérdést…

KI KÉR EGY CSATTOGÓS LEPKÉT????????

5 megjegyzés:

  1. Neeeeeeeeeeee, nekünk is volt, de szétesett szerencsére, de van még egy kutya amelyik dobol meg egy kakas. Ezeket Boék unokatesója már egy éves korában arra használta, hogy a lányokat fejbe verje vele, úgyhogy azóta a garázsban pihennek. Kiegészíteném a postot: ki kér a csattogós lepke mellé még két nagyon hasonlót??????:D

    VálaszTörlés
  2. :))) Hihihi! Én neeem!
    Viszont + 1 felajánlás, mert nekünk is van.
    http://mincsike.blogspot.com/2009/10/keresd-kulonbseget.html
    Zsu, a Tiétek egész pofás kis darab...

    VálaszTörlés
  3. Márknak is ilyen van, csak zöld szárnyú. Kinti játéknak minősítettem (vajon miért?) úgyhogy csak az udvaron tologathatja, tavasztól őszig. Most a tárolóban alszik téli álmot.

    VálaszTörlés
  4. :)
    Kezet foghatunk!
    Mi is kaptuk (önszántamból nem vettem volna) Nem sokáig bírtam elviselni. Betoltam jó mélyen az ágya alá, mondván Milu a nagy pocival úgysem fér be alá. Na Ő nem is, de Mászi kipiszkálta és azóta csak tolja-tolja-tolja!

    VálaszTörlés
  5. Nekünk nincs, de Lizzynek nagyon tetszett valahol, ahol látott ilyet, de nemjutottam oda,hogy vegyek is.
    Ezt olvasván pedig nem is fogok.Köszi mindenkinek.
    :))))

    VálaszTörlés