2011. január 2., vasárnap

Új év…

Nem, nem fogadkozom ilyenkor (sem). Csak remélek. Hogy idén a tavalyitól jobb lesz. Igazából attól nem lesz nehéz. És már rajta vagyunk az úton, úgyhogy idén mindennek jobbnak KELL lennie! :)

Nincs semmi különösebb oka annak, hogy ennyi ideig nem írtam. Azt nem mondom, hogy nem történt semmi, inkább csak a kevéske szabad időmet pihenésre, játékra, karácsonyra készülésre fordítottam :)

Szerencsére Dorka teljesen meggyógyult a tüdőgyulladásból karácsonyra, így nagyon szép ünnepünk volt idén is. Sok nagylányos játékot kapott, de természetesen mindenki ajándékát ő akarta kibontani. :)

Képekkel egyelőre nem nagyon tudok szolgálni, tekintve, hogy természetesen a fényképezőt itthon hagytam, Dóri képeit meg még nem kaptam meg, de pótolom majd később. Néhány dolgot azért mutatnék. A karácsonyi ajándékok közül az egyik telitalálat:

jáva  Csak pislogunk, miket épít belőle…

Sok szép és szuper dolgot kapott még, Bogyó és Babócás társast, többféle kirakóst, mesekönyveket.

Idén is készült karácsonyi képeslap, igaz, saját készítésű lett végül, mert ahonnan eddig rendeltük nem újítottak, és nem akartam a tavalyit megint. Így ezek lettek:

5 (2)

5 (1)(Évus, remélem nem haragszol, hogy kölcsönvettem a hátteret…:))

Mivel decemberben ki kellett hagynunk az ovit, itthon kellett minél izgalmasabbra alakítanom a programot. Bár így is elhangzottak olyanok, hogy “Anya, a barátaim biztos sírnak, hogy nem megyek az oviba!” és egyebek, de azért többnyire jól éreztük magunkat itthon, meg néha a “dolgozóba”. Ott is mindenki odavan érte, 1 perc alatt levette a fiúkat a lábukról. :)

Jutott idő egy kis szánkózásra, meg hóangyalkázásra is. :)

IMG_0635IMG_0639IMG_0644Sütögetést sem hagytuk ki…:)

   IMG_0601IMG_0604IMG_0627 IMG_0623

És persze én is kaptam az eddigi évekhez hasonlóan olyan ajándékot amitől nagyon boldog voltam. Egy szuper estét szervezett kettőnknek a Cotton Club-ba…

 7Illetve meglepett egy szép ékszerrel is. Idén én is igyekeztem nem sablonos ajándékot kitalálni, úgyhogy január 18-20 között Esztergomban fogjuk kipihenni ezt a nehézkes hónapot.

mi

Na, öregszünk? :)

2 megjegyzés:

  1. Nagyon szép a kezdő kép. Esztergom miatt meg irigykedem, remélem láthatunk majd képeket!

    VálaszTörlés
  2. Tényleg nagyon szép a kezdőkép... A színvilág viszont meglepett, több a lila benne, mint a zöld! :)

    Ja, és írj gyakrabban, mert van mit, az látszik. :) Pusz

    VálaszTörlés