2009. december 18., péntek

Az első sírás a bölcsiben...



Na nem Dorkának hanem nekem...
Tegnap volt a bölcsis karácsony. Mondanom sem kell az utolsó pillanatban érkeztünk, mert a hó érdekesebb volt, mint sietni ahogy anya kéri... :)
Szóval bementünk, Dorka gyorsan beleugrott az ünneplőbe és szaladt is be játszani, én meg gondoltam, ha már úgysem jövünk idén, akkor kipakolom a szekrényét. És ezt találtam a szekrényében... Az első bölcsis "alkotását" rajta az ő jelével... :) :) Többi anyuka meg gondolom mosolygott magában, ahogy törölgettem a könnyeim, de még mindig nem tértem magamhoz hogy így megnőtt...

1 megjegyzés:

  1. Istenem, de nagylányod van!
    Első sírás igen... De nem az utolsó. :(
    Az Anyák napja durva lesz májusban. Én mondjuk mindig bőgtem. Amikor ment oviba azért, amikor szerepelt azért, Anyák napján kötelezően, mintha fizetnének érte.. Aztán ballagott... Majd jött az első nap a suliban...És jövőre megint bőgni fogok, mert megint ballag...

    VálaszTörlés