2009. december 16., szerda

Ha beteg a nő... :)


Dorka szerencsére az a típus, aki nagyon jól viseli ha beteg. Emlékszem, én ha beteg voltam gyerekkoromban, egész nap csak feküdtem, szenvedtem, meg sem szólaltam, csak aludtam vagy tvztem. Sajnos a magas láz dolgot tőlem örökölte, mert Apa a legnagyobb kínjában is csak egy gyenge hőemelkedést produkál, nekem viszont egy laza megfázással is megy a 39...
De most Dorkáról... Szombat éjel a 39-et verte a láza, de vigyorogva dumált nekem az ágyban, hogy majd ha jó lesz jön a Jézuska, és hoz szánkót, és esni fog a hó és milyen szupi lesz... Mindezt az éjszaka közepén... Másnapra a köhögés- orrfolyás is megérkezett, a láz viszont eltűnt. A köhögés azóta is tart, de a nő hősiesen viseli, igaz csak akkor hajlandó orrot fújni ha vázolom a megtagadással járó következményeket... (orrszívás) Ilyenkor jön és mondja, hogy "Anya sírok, mert az orrszipi nagyon szörnyű!" De ugyanolyan lelkesen szekálja a kutyát, és minket is. :) Ugyanolyan kedvvel menne a bölcsibe, ahová viszont így nem tudunk sajnos.
Persze, igazi rafinált nő létére, ha megkérem, hogy a jókedvében széthajgált játékokat pakolja a helyükre, rögtön nagyon fájdalmas arcot vág, és jön, hogy "Anya, de nekem nagyon fájdalmas a torkom, le kell feküdnöm picit!"

A kép is azt tanusítja, milyen ügyesen játsza hogy épp elgondolkozik a rosszaságain... :)

2 megjegyzés:

  1. Édes Dodókám! Gyógyulj meg gyorsan, mennek a gyógypuszik!!!
    A nyitókép csúúúcs!!!

    VálaszTörlés
  2. Blaha Lujza díj akkor oda is jár:)
    Nekem is adott Mama, mikor nagy teátrálisan köhögtem utánozva valakit:)

    Gyógyulj Dodóci,hogy hamarosan mehess bölcsibe!

    VálaszTörlés