2009. december 3., csütörtök

Bölcsi...

A héten elkezdtük... Egyelőre nincs gond, mert ott vagyok vele, így szívesen játszik, minden reggel szívesen megy.
A gondozónénink nagyon kedves, Dorka nagyon szereti, már második nap ment hozzá, és beszélgetett vele. Ma már ott is ebédelt, sóska volt, ami annyira bejött neki, hogy hazafelé vennünk kellett, mert vacsira is azt kért. :)
Körte lett a jele, ami ismét segített valamin... azóta itthon is megeszi a körtét! :)
Ma kicsit nehezebb napja volt, már reggel láttam, hogy nincs valami jó passzban, és 11 felé, már elég fáradt volt, kellett a cumi is, hogy megnyugodjon, pedig két napja nem vettük elő.
Szerintem ha hagyom, le is feküdt volna a többiekkel, mert baromi álmos volt, de ma még hazajöttünk.
Ma azért én is jól mulattam, mert mikor beértünk, pont vette elő Kati néni a PÖTYIT!!!!! Imádtam mikor gyerek voltam, és Dorkának is nagyon tetszett, ült a többiekkel az asztalnál, és rakta :) Vagyis raktuk együtt... Aztán gyurmázás is volt ma, abba is beszállt, jól érezte magát.
Tegnap már nevelt is... Kint a teraszon ment a motorozás, mikor is hallom, hogy kiabál egy kislánnyal, hogy " Nem hallod, hogy mondom, hogy oda nem szabad bevinni a motort??" :)
Szóval bízom benne, hogy nem lesz gond később sem, de erről majd később... :)

2 megjegyzés:

  1. Hajrá, drukkolok Nektek! Nagyon úgy néz ki, hogy semmi baj nem lesz:DDD Vagány csajszid van:DD

    VálaszTörlés
  2. Szerintem nem lesz gond.Nagyon ügyes nagylány már.pusza

    VálaszTörlés