2010. február 8., hétfő

Dorka- száj…

 

Azt hiszem ilyen még nem volt, pedig csomó édeset mond, csak mindig elfelejtem összeszedni…

Délután…

D: “Brühühühü”

Én: “Most sírsz?”

D: “Nem csak hisztizek!”

Én: “Miért hisztizel?”

D: “Csak azért mert az Apa elvitte a pónimat!” (Ez engem is meglepett…)

 

Hisztizik… kb fél órája… Mindennel próbálkoztam… mesélés, kirakós, tényleg, amit csak találtam, ennek ellenére csinálja. Megunom, és otthagyom. Folytatja.

Én: Dorka de mit szeretnél miért hisztizel?

D: Semmit, csak hisztizni akarok!

 

Zsófi vigyázott rá egyik délután, persze volt nagy móka, gyurmázás meg minden, másnap reggel a következő utasítást kaptam…

“Anya, menjél el, mert dolgod van, majd a Zsófi jön, és vigyáz rám! Nagyon szupi lesz!”

 

Viszi a székét az ajtóhoz, függöny elhúz, és néz kifele…

Én: Dorka mit csinálsz?

D: Kukuccsolok a szánkóval…

 

Lefekvés előtt…

Én:Jó éjszakát, álmodj szépeket, reggel találkozunk!

D:Jó és majd megyek, és mondom Apának, hogy Apa, jó reggelt, keljél fel, és hozzál kakaót!! (Milyen jó is erre ébredni! :))

2 megjegyzés: