2010. február 5., péntek

Elmaradásom oka…

Az hogy nem különösebben történt érdekes dolog mostanában, illetve Dorka itthon volt a héten, megint beteg… :(

Igazából szerencsére nagyon jól viseli, láza sincs, és a rosszalkodás sem okoz gondot, tehát annyira nem kell sajnálni. :)

Azért van egy olyan érzésem, hogy a szánkózás is rásegített erre a mostanira, de azért mégsem maradhat ki a gyerek életéből a szánkózás, nem? (bár én örültem volna ha az enyémből kimarad, sosem szerettem…) De ő úgy tűnt élvezte, én kevésbé, talán jobban élveztem volna ha nem fagy el az összes lábujjam, nem lesz térdig vizes a nadrágom… Ja, hogy jobban is felkészülhettem volna erre a havazásos dologra?? Hát lehet…

IMG_1227 IMG_1239

IMG_1234 Csengivel :)

IMG_1243 Mi :)

Aztán volt nálunk pókeres- óriás pizzázós vasárnapi lazulás… :)

IMG_1264  IMG_1265 (Apának nincs túl sok zsetonja… :))

Dorka édes különben, egész napra jut mondanivalója, csicsereg, terelgeti a babáit, kutyusokat, lefekteti, gyógyítja őket, mesél nekik. :) És közben persze egész nap csak a Mickey egér mehet, akkor is ha ő a szobájában játszik, nekem azt kell néznem!

IMG_1246

Ha jönnek hozzánk, mindenkit pillanatok alatt rávesz a gyurmázásra.:)

IMG_1247

Hétfőn már megy a bölcsibe, én meg kipihenem ezt az egy hetet… :)

2 megjegyzés:

  1. Annyira jó a faliórátok! :) Már ezerszer akartam mondani...
    A pizzás képért pedig most nagyon utállak. Korgó gyomorral ilyen csodákat nézegetni... Na meg ott a háttérben egy szépséges torta is látszik.

    Dorka édes és gyönyörű, és kéremszépenfeltenni a legújabb kedvenc képemet is! (Tudod, amin olyan naaagy!)

    VálaszTörlés
  2. A szépséges torta az én művem, a pizza a Don pepéé. :)
    Mutatom a képet! :)

    VálaszTörlés