2010. május 20., csütörtök

Dorina Hanna…

Nagyon nagyon sokat vívódtunk amikor nevet kellett választanunk… Már a legelejétől szorgalmasan jegyzeteltük, ha valami eszünkbe jutott…:)

Először úgy szerettük volna, ha mindkettőnk vezetéknevét megkapja, de ha jól emlékszem ahhoz össze kellett volna házasodnunk, így maradtunk annál, hogy legyen két keresztneve. Sokat harcoltunk azon is, hogy melyik legyen elöl… Apa a Hannát szerette volna, én a Dorinát. Végül a szülőszobán, amikor már kellőképp szenvedtem és jöttek felvenni az adatokat, többek között, hogy hogyan fogják hívni a picit, Apuka már nem mert ellenkezni.(milyen jól tette :))

Szóval így lett Ő Takács Dorina Hanna (szerinte Takács Dorina Hanna Királylány Dodó)

Egy bibi volt csak…Mégpedig, hogy a születésnapja szeptember 5-én van, Dorina névnap pedig szept. 2-án. Apa a saját példájából kiindulva (a névnapja karácsonykor, a szülinapja meg húsvéthoz van minden évben közel) próbáltunk valami más megoldást keresni, így maradt az, hogy ha már úgyis két keresztneve van, kezdjünk valamit ezzel a Hannával is :) és így jutunk el oda, hogy az én egyetlen kis nagylányomnak ma ünnepeljük a névnapját! :)

 

Isten éltessen nagyon sokáig Drága kis mackóm!!

 

virág

Egyéb ünnepünk is van a mai napon, ugyanis ma ünnepli anyukám a születésnapját, ráadásul kerek szám, de hozzájárulás nélkül nem írom le mennyi is :) legyen mondjuk 30 :) Többnek úgysem néz ki :)

Illetve a mi negyedik családtagunk, Brüno is ma ünnepli első születésnapját!!! Őt  is meglepjük azért majd valami finommal! :)

IMG_1992

5 megjegyzés:

  1. Hűűűha! :)
    Dodónak nagyon boldog névnapot! Anyukádnak nagyon boldog szülinapot! Kutyusnak is sok finom csontot szülinapja alkalmából! :)

    Puszi!

    Milu üzeni: "bódogszágot" (az eleje és a vége a nagy játékban nem jutott eszébe) :)

    VálaszTörlés
  2. Most jutott eszembe!
    Milu szeptember. 04.-én született, Dodó szeptember.05.-én! :)
    Milu névnapja május.19 Dodóé május.20! :)
    Véletlen??? :)

    VálaszTörlés
  3. Köszönjünk, Milunak is! :)
    Véletlen? Hogy lenne véletlen? Ha belegondolsz, hogy ismerkedtünk meg, itt nincs semmi véletlen! Nekünk, és a porontyoknak találkozni KELLETT!! :)

    VálaszTörlés
  4. Boldog Névnapot kicsi Dodó!
    Mit kaptál? Mesélj majd. :)
    Puszi

    VálaszTörlés
  5. A Dorina és a Hanna is nagyon szép név. Én Hannát akartam Vivinek, de mindenki leszavazott. Boldog névnapot Dodó!

    VálaszTörlés