2010. május 16., vasárnap

Hiszti…

Csak azért kellett a mai napot megvárnom a hiszti megörökítésével, mert tegnap le volt merülve a gép aksija… :) Különben este is ment volna, ugyanis szokás szerint ahogy megjelentünk Szilviéknél egyetlen gyermekünket ismét megszállta a “hiszti- manó”, persze előző este, és napközben, amíg hugom vigyázott rá, egy kisangyal volt… ha ezt valaki elmagyarázná, miért van, annak nagyon nagyon nagyon hálás lennék!!

Szóval ez ma reggel történt…

De azért tud nagyon cukor és édes is lenni, sőt az esetek többségében ilyen, mondjuk amíg az történik amit és amikor ő akarja…:)

3 megjegyzés:

  1. Mint már írtam, nem győzött ám meg ez a videó. :) Bár bevallom a dobozrugdalós jeleneten hangosan felnevettem.
    Szóval, elrettentő példának nem elég jó!! :)
    Olyan szépen beszél Dorka, nagyon várom, hogy élőben is halljam!
    Most már jöhetne a jóidő!

    VálaszTörlés
  2. Engem sem győzött meg, tök jót röhögtem rajta:DFőleg a végén:D

    VálaszTörlés
  3. Ma megmutattam Adrinak ezt a két videót.Jelszóval, hogy megyünk majd hozzátok..azóta jön ül az ölembe és mondja.
    "Megnézzük Doinát...a hitticset.":D:D
    Biztos a technikát akarja ellesni:D

    VálaszTörlés