2010. május 12., szerda

Gyöngyszemek

Dorkának van humora… legalábbis újabban rötyög minden vicces hülyeségen, és minket is szórakoztat a dumájával… pl így, teljes “produkciófelszerelésben” :

Babás pizsi, hajpánt, és mikrofon (babagyógyszer felszívócső)

IMG_0628

És, hát a dumája, na abból is pár szösszenet:

Bohóckodik, ugrabugrál, szólok neki, nem érdekli, mikor harmadszorra kell szólnom hogy ne ugráljon a kanapéról, mert elkalapálom nagyon, a következő a válasz:

“Szerintem ez jó ötlet Anya!”

Aztán ugyanaznap este kérem, hogy induljon el fürdeni, aztán meg megyünk aludni.

“Nem, Anya, szerintem ez nem jó ötlet!”

Kicsi a rakás a játék, épp Apát lapítja, megyek, hogy én legyek a legtetején, mondom, hogy na, most kilapítalak!

“Jaj, Anya, neee, nem vagyok én gyurma!”

 

És, csak egy példa, hogy lássátok,m mindig azt hiszi, róla van szó, hozzá beszélünk, és úgy általában körülötte forog a világ :)

Konyhában ülnek, mikor hazaérek a kutyázásból, összedobott csúcs finom vacsin dolgoznak épp Apával, megörülök, és közlöm, hogy “jaj, ez az Apa milyen cukor!” Erre szinte kikéri magának:

“Nem, én nem cukor vagyok, hanem…. hanem… SAJT!”

És a végére néhány kép! :)

Kis gyönyörűségem!

IMG_0637

Ilyen szépen mossa a fogait! :)

IMG_0635

És a legújabb… Parancsra megy… MORCOS FEJ!! :)

IMG_0632

1 megjegyzés: