2010. május 10., hétfő

Ovi…

Azt hiszem erről még nem írtam…

Kezdeném pár elég vicces képpel… (később kiderül miért…)

retro (12)

retro (10)

Igen, a képeken én vagyok az oviban… Imádtam az ovit, szuper óvónénim volt, és ha minden igaz, akkor hamarosan Dorkáról is ugyanitt készülnek majd hasonló ovis képek! :) Nagyon nagyon jó és persze fura érzés volt visszamenni az oviba, viszont baromi megnyugtató, hogy nem kell azon izgulnom, hogy vajon jó kezekben lesz e… Az én “Ani nénim” ugyanis pontosan ugyanazzal a kedvességgel, és odaadással fogadott minket, és a többi leendő ovist is, és pontosan tudom, hogy nála ez nem csak a szülőknek és a nyílt napnak szólt.

Dorkának nagyon tetszett az ovi, főleg az udvar…

Kép083 Kép084

Meg a függönyös wc :)

Kép076

Természetesen alig lehetett hazakönyörögni, mondta, hogy “Anya, menjél nyugodtan dolgozni, majd én itt maradok Ani nénivel, és gyere értem délután!” :)  Szóval nyugodt vagyok, és Dorka is nagyon várja. :) hazafelé persze kidőlt a buszon… :)

Kép086

2 megjegyzés:

  1. Nem hiszem el, hogy már oviba mennek.:(
    Most születtek!!!

    Anna minden nap megkérdezi, mikor lesz már naaaaagy ovis. Nála ez azért vicces, mert semmi nem változik, ugyanis marad ott, ahol eddig volt. :)

    VálaszTörlés
  2. Bocsi, de jót kuncogtam a képeken! :D
    Olyan jó, hogy Dorkának tetszik az ovi! Neked, meg sokkal könnyebb lesz, mert tudod, hogy jó kezekben van napközben!
    Nagyon szép az utolsó kép! :)

    VálaszTörlés