2009. október 28., szerda

Apa logikára nevel... :)

Kedvesemmel sok mindenben hasonlítunk, de vannak dolgok amiket homlokegyenest másképp látunk... Csak egy pár példa:
Karácsony, pontosabban első karácsonyunk hármasban... Nekiállnék a fa díszítésnek, mikor is életem párja megkérdezi az első néhány dísz elhelyezése után hogy mi a koncepció? "Koncepció? Hogy felteszem a díszeket szépen egymás után." És ahogy ezt kimondtam már szedte is le a díszeket, mondván ezt nem lehet csak úgy, ennek szimmetrikusnak kell lennie, meg minden. És majd szegény gyerek ránéz, és minden térérzékre való hajlamát kiölöm belőle! Itt tenném hozzá Dorka 3 hónapos volt!! :)
A gyereknevelés terén valahogy ugyanígy állunk. Én igyekszem a lehető legegyszerűbben megmagyarázni kétévesünknek, ha valamit nem szabad hogy mégis miért nem, ő egyetemi órát tart róla! :)
Pl.:
Én: Dorka gyere hátrébb a tévétől, mert megfájdul a szemed!
Ő: Dorka ne nézd közelről a tévét, mert majd elromlik a szemed, szemüveges leszel, és majd mindig elfelejted felvenni mint Anya, és nem fogsz látni semmit!

Én: Dodó meg kell mosakodni hogy tiszta legyél!
Ő: Dodó a fürdés lényege nem a játék, hanem mindenképpen meg kell mosakodni. lehet játszani is, de mosakodás nélkül nem szállhatunk ki a kádból!

De talán ez épp így jó, tanulja csak meg hogy Apa az atomfizikus, anya meg akit bármivel le tud venni a lábáról :) Egy biztos... Matekleckével nem hozzám fog fordulni... :):)

2 megjegyzés:

  1. :D:DEz jó, amúgy a karácsonyfás dolog nálunk is így van:).pusz

    VálaszTörlés
  2. Ezen nagyon jót nevettem, főleg a karácsonyfa díszítés az nagyon tetszett. :-) Koncepció... Hihihi. :-)Tuti Janira fogok gondolni, ahogy idén szórom rá a díszeket.

    VálaszTörlés