2010. január 25., hétfő

Dorkáról…

Egy kis beszámoló, nem írtam róla mostanában annyit, pedig minden nap alakít valamit szinte. Hihetetlen okos, és rafinált… és akaratos… és sokszor szemtelen is! Igen, a két éves lányom szemtelen. Mikor például azt találom mondani és a zsarnoki anyja, hogy tegyen rendet a szobájába, a nyomatékosítás kedvéért hozzáteszem, hogy most! Na erre általában azt mondja két perc kérlelés után, hogy “Anya, nem beszélgessél velem!”  És ezekkel tudja kiegészíteni…:

“Anya ne nézzél/ ne simogassál/ ne csikizzél/ ne gyere ide/ ne lökjél fel (ez csak finom irányítás általában a cél felé)/ ne nézz Apára/ ne ölelgessed Apát/ ne beszélgessél Apával…

Viszont!! Ha elég rafinált vagyok én is, akkor könnyen rá lehet venni egy kis játékkal bármire, szívesen segít mindenben, ügyesen elpakol, mert megbeszéltük, hogy minden játékkal játszunk, de egyszerre csak eggyel, hogy ne legyen kupi, és ha mást szeretnénk játszani előbb elpakolunk.

Napról napra okosabb… Kapott karácsonyra egy mesekockát. Mind a 6 oldalán más képhez tartozó kép elem van. Akkor azt hittük, kicsi még hozzá, mert első próbálkozásra, én is alig tudtam kivenni, nem olyan egyszerű képek ám! :) De azóta szinte minden nap vagy 10szer kirakjuk, imádja, és tegnap egy képet, teljesen egyedül rakott ki!! (Ez mondjuk nem az én érdemem… Apa agya…)

Magánügyei lettek… vasárnap délután, halljuk, hogy nyílik a gyerekszoba ajtaja, de nem trappol, ahogy szokott. Gondoltam lehajtott fejjel áll az előszobában ahogy néha szokta, mert várja, hogy észrevegyük, de nem… 10 perc után bekukkoltunk Apával és látjuk, hogy síri csendben tesz- vesz a szobájában. :) Elindulunk, hogy megölelgessük, meg ilyesmi, erre kiabálni kezd, és közli, hogy “Ne gyertek ide!!”  Mi persze megsértődtünk és visszafeküdtünk pihenni, ő meg még 20 percet játszott bent nélkülünk…

És akkor a végére mutatok néhány friss képet! :)

Szereti, ha bábozunk:)IMG_1188 IMG_1185

 

 

 

 

 

 

 

Együtt sütöttük! :)

IMG_1201

Megkérdeztem hogy szokott nevetni!

IMG_1205 

Aztán, hogy hogy szokott sírni…

IMG_1207

2 megjegyzés:

  1. Zsu, minden képen gyönyörű Dorka, de az első...
    Az valami döbbenet. Annyira szép kislány!!!
    Egyenpulcsi hihihi. :) Mondtam, hogy Mincsi mennyire szereti?

    VálaszTörlés
  2. Drága vagy Dorka!
    Igazi kis hölgy! Ügyes, okos és még gyönyörű is!

    VálaszTörlés