2010. január 13., szerda

Köszönjük bkv!

Elindulok a bölcsibe Dorkáért… Egy átlagos napon villamossal megyek 4-et aztán metrózom. Onnan séta. Na, ma 3 villamos ment el úgy, hogy nem fértem fel rá, így kerülőt választottam, és végül a két metróvonalat összekombinálva jutottam el célomhoz. Gondoltam visszafelé nem így jövünk, mert hazafelé amúgy is fáradt lesz Dorka, nem “sétáltatom” annyit, és amúgy is, hát csak nem lesznek olyan bunkók az emberek, ha látják a gyereket… Hahaha… Nagy tévedés. Az egy dolog, hogy 20 percet vártam a villamosra, kezemben a 15 kilóssal, mert persze, “Anya, nagyon fáradt vagyoooooooooooooook!” Aztán megérkezett a villamos, első gondolatomként az jelent meg, hogy ismét el fog menni jópár mert erre tuti nem fogunk felférni, aztán gyorsan utána következőként, hogy “Márpedig nekünk haza KELL jutni ezzel!!!” Szóval megpróbáltuk, feljutottunk, egyik kezemben Dorka, mind a 15 kilójával, másikban a holnapra vásárolt kajákkal teli zacskó, benne persze kilós liszt, üdítő, mandarin, banán… (nem is értem, mit gondoltam…) 40-es kosztümös “hölgyek” persze kényelmesen ücsörögnek, gondosan ügyelve, hogy tekintetük rám ne essen, igazuk van mert gyilkolni tudtam volna vele… Tőlem kb 10 méterre egy bácsi kiabálni kezd, hogy menjek ő leszáll máris… De mire kimondta, már rájött, esélyem nincs hogy odaverekedjem magam. A kb 20 perces villamosozás alatt kb 47-en tapostak meg, tehát ahogy jelenleg érzem két lábujjam minimum elrepedt, 4-szer könyököltek a bordámba, a jobb karomon a könyököm piros és meg van dagadva, vállam jelenleg nem érzem, holnap már biztos fogom, de ahogy most kinéz, az sem lesz sokkal jobb…

Szóval ha Apa nem jön értünk holnap, akkor bizony itthon marad!

Azért mesélek valami vicceset is… Nem biztos hogy mindenki nevetni fog rajta, mi Apával röhögtünk..:)

 IMG_1145

Szóval tegnap behívott Dorka a wc-be, hogy “nézd Anya így pisil az Apu!” És ott állt a wc előtt, és illusztrálta, amit Aputól látott. (Activity-ben nagy játékos lesz!) Ari volt meg minden, de elmondtam neki hogy a lányok nem így pisilnek csücsüljön le. Úgy tűnt megértette. Ehhez képest ma a bölcsiben azzal fogadtak, hogy a lányomon azért van más ruha, mert megmutatta a többieknek hogy pisil az Apu. Égett a fejem, de nem bírtam ki röhögés nélkül…:) Megígértem, hogy ezentúl Apa egyedül pisil, a gondozó nénik meg hogy felügyelik ezentúl a csoportos pisilést…:)  

2 megjegyzés:

  1. Ilyen messze van a bölcsi? Azért nem semmi, hogy milyen tapló emberek vannak. Legalább a gyerekre lehetnének tekintettel.
    A pisilős sztori nagyon édes! :D

    VálaszTörlés
  2. Szia!Erre jártam benéztem.Tetszik a pisilős sztori:)).pusza

    VálaszTörlés