2010. január 5., kedd

Mosoly…

Mostanában mióta Dorka bölcsis naponta utazom a városban többször metróval, villamossal, és azt vettem észre, hogy az emberek borzalmasak!!!! Nem akarom elhinni hogy itt mindenki ennyire boldogtalan, mint amit az arcokon látok! csak néznek maguk elé, néha még pofákat is vágnak egymásra… Én ha egyedül utazom, mindig zenét hallgatok, ami első pillanattól jó kedvre derít, de ezt más fülhallgatós emberen nem igazán látom. Szóval ma eldöntöttem, nekem is az arcomra lesz írva, hogy érzem magam… :)

Ma “Őt” vittem magammal, és mindenkire hatalmasat mosolyogtam akivel kapcsolatba kerültem utam során. :)

Meglepődtem, de a kávém habjára mosolygós fejet kaptam csokiból, a villamoson ültem az egyik autós rámkacsintott…Sőt, még az ellenőr is mosolygott rám, és “nagyon kellems mosolygós napot” kívánt. :) Persze volt aki csak szimplán hülyének nézett, és biztos azt gondolta magában, “mit vigyorog itt ez a hülye…” De nem érdekel, pár embernek sikerült mosolyt csalnom az arcára, amitől megváltozott az én napom is. :)

4 megjegyzés:

  1. Igazad is van, ne hagyd magad:) Aki hülyének néz, mert jó a kedved, na azt sajnálom. Én mindig örülök, ha valaki mosolyog, akár buszvezető, akár egy eladó. És már ott tartunk, ha egy eladó kedves, mosolygós, segítőkész, meglepődünk, és megjegyezzük magunknak. Szomorú nem?

    VálaszTörlés
  2. Na az előbb írtam eltűnt. :(
    Szóval imádom olvasni a bejegyzéseid, és hozzászólásaidat, mert mind pozitívak, és mindig megmosolyogtatod az embert, mint múltkor engem is privátban. :p
    Sok, sőt rengeteg kéne belőled! :D

    VálaszTörlés
  3. Köszi csajok, azóta is igyekszem ezt a jó(?)szokásom gyakorolni, és boldogítani az embereket.:)

    VálaszTörlés
  4. itt arra mosolyox, akire akarsz, nem néznek hülyének.
    Sőt, visszamosolyognak.

    Én állandóan vigyorgok a buszon, mert zenét hallgatok, és az jó... és nem néztek eddig meg.
    Anglia más.
    Ezért szeretek itt lenni..
    Gigi

    VálaszTörlés