2010. január 8., péntek

Megint mi…

Tudom, ez a blog Dorkáról szól, de közvetve hát egy kicsit talán a mi dolgainknak is van hatása a növekedésére… Apa szóvá tette, hogy mindig csak a rá nézve vicces(röhejes) dolgokat írom le, amikor rajtam lehetne mosolyogni azt már nem… Szóval akkor illusztrálnám, mitől kapott nem olyan rég szinte  röhögő-görcsöt…:) Építőset játszottunk Dorkával. (Jó, mi játszottunk, ő azon igyekezett, hogy lebombázza:))

Szerintem mindenki rájön anélkül, hogy mondanám, melyiket építettem én…:)

IMG_0347 IMG_0348

Aztán, amikor hozta a gépet, hogy életem végéig cikizhessen a megörökített “alkotásommal” a kezébe adtam a krétát, hogy na, akkor rajzoljunk!

IMG_0352

Szerintem ezt sem kell nagyon kommentálni…:)

2 megjegyzés:

  1. Öcsi! Nem a méret a lényeg!
    Gigi

    VálaszTörlés
  2. A pillangós rajz egyértelmű, a kockaváron gondolkoznom kellett bevallom. :) Nekem amúgy a picike is tetszik, szóval ügyes vagy!

    VálaszTörlés