2009. november 13., péntek

Apa én én!


Apával elég sok dologban hasonlítunk, viszont vannak olyan dolgok amikben homlokegyenest másképp gondolkozunk... Azt hiszem a karácsonyfa díszítés remek példa erre, de erről már volt szó.
Egy másik.. Én a szavak embere vagyok, Apa inkább a számoké. Én még elő sem vettem a telefonom, ha valamit ki akarok számolni, ő már fejben megtette... Én irtózom mindentől, ami a matekra emlékeztet, táblázatok, függvények stb... Ezzel szemben Apa... Komolyan röhögnöm kell, ha eszembe jut, de nem azért, mert kiröhögöm, hanem mert annyira édes... Képes mindenről táblázatot csinálni... Az egy dolog, hogy a havi kiadásokról, számlafizetésekről, hitelekről táblázatot csinál, ezt talán mások is megteszik. De hogy autóvásárlás előtt valaki Excel táblázatba foglalja a lehetséges autókat, fogyasztás, csomagtér, motor, és még egy csomó mindenféle adat szerint aztán megadjon valami szorzószámot (fogalmam sincs mi alapján, és szerintem felesleges lenne annyi időt rááldozni mire megérteném!) hogy kijöjjön melyik autó számunkra a legideálisabb...
A legviccesebb, hogy mikor ezzel foglalatoskodott egyik este, nem akartam zavarni azt hittem dolgozik, annyira el volt mélyülve, és csak akkor kérdeztem meg mit csinál, amikor azt mondta magának... "Hű, nem hittem volna hogy ilyen szoros lesz a verseny!"


Szeretlek Drágám!!

2 megjegyzés:

  1. :DDDDDDDDDDDDDDDD Azt hiszem, be fog Nekem jönni a Blogod, itt nevetek vagy tíz perce :DDDDDDDDDDDDDDDDDD

    VálaszTörlés