2009. november 19., csütörtök

Apa és a háború!

A blog ugyan Dorkáé, de amikor nem épp ő produkál valamit, akkor az apja... :)
Néha rátör a "számítógépes- játék láz" Általában (szerencsére) nem tart tovább egy hétnél, mert megunja. Legutóbb autóversenyzett, most egy háborús játékot sikerült szereznie. Nagy háború volt, beletelt vagy 4 napba, mire megnyerték! :) Mikor diadalittasan közölte, hogy "Igen, megnyertük!" fellélegeztem, hogy szuper, újra enyémek az estéi.
Tegnap meglehetősen elgyötörten ért haza a munkából, nem evett egész nap ez egy olyan "Joey-típusnak" mint ő, elég nagy törés, így a vacsora után csak vergődött a kanapén, mint egy meglőtt orrszarvú, én levittem a kutyát, majd amikor hazajöttem és gép elé ültem, odavonszolta magát, bekapcsolta a sajátját, és elkezdte letölteni a játék második részét! Mert az is van! Közben persze azért szenvedett is, ahogy kell...

Én: "Szivem egy igazi hős vagy hogy hányingered közepette is a következő háborút tervezed!"
Ő: "A csapatomnak szüksége van rám! Nem hagyhatom őket cserben!"

(Hála az égnek, még éjszaka letöltődött a játék, tehát ma este azthiszem elküldi a hadüzenetet!

6 megjegyzés:

  1. :DDDD Beszarás! :D
    Drága Zsu, gépnél vagyok, Mincsi alszik, Dorka is gondolom, Vili dolgozik, Jani harcol, dumáljunk!!!!!!

    VálaszTörlés
  2. Hihi, de ismerős:) Bár az én uram magányos farkasként lövi a földönkívülieket legtöbbször, de azért átérzem a helyzeted:D

    VálaszTörlés
  3. Üdv itt Timi! :)
    Az lehet jobb, ha egyedül öldököl, mert akkor nem tudja a többieket szidni, hogy "Dehát hogy menjek így előre, ha nem fedez senki???"

    VálaszTörlés
  4. Engedjétek meg, hogy idézzem közös ismerősünket JAnice-t...
    ÓÓ, te jóóó éééég:)

    Soha nem lövöldöztem, és Gy sem, nem értem a helyzetet, nem szólok hozzá, csak mulatok rajtatok.

    Gigi

    VálaszTörlés
  5. Én is mulatok de nagyon, mert annnyira előttem van az egész!:) Nálunk ez megy: "várjáá Anya, vezetek!!!" meg: "Hihihi, csapdába csaltalaaak!" :DD

    VálaszTörlés
  6. Jani pár év múlva olyan lesz, mint a Taxi c. filmben az apósjelölt.:D

    VálaszTörlés